Wij helpen je graag! Onze klantenservice is open op werkdagen van 09:00 tot 18:00. Buiten kantooruren kun je altijd appen of mailen. Je krijgt dan zo snel mogelijk antwoord zodra we weer open zijn.

Garantie

Wielermarkt.nl Garantie

Als u een product heeft gekocht via wielermarkt.nl en u ondervindt problemen of het product werkt niet goed, dan vinden wij dit erg vervelend. Om het u extra gemakkelijk te maken hebben wij hieronder een formulier waar u een retour aanvraag kunt indienen. Wij zullen hier zo spoedig mogelijk op reageren.

Herroepingsrecht Consumenten

Het herroepingsrecht voor consumenten houdt in dat u een overeenkomst die tot stand is gekomen via het internet, per telefoon of op straat, binnen 14 dagen zonder opgave van redenen kunt annuleren.

Herroepen gebeurt door middel van een ondubbelzinnige verklaring. U mag zowel schriftelijk als mondeling herroepen. Schriftelijk herroepen (zoals per e-mail) verdient de voorkeur, omdat het aan u is om te bewijzen dat u op een juiste wijze en tijdig uw herroepingsrecht hebt uitgeoefend. Mogelijk heeft de handelaar een modelformulier inzake het herroepingsrecht voor u beschikbaar gesteld; u bent niet verplicht dit formulier te gebruiken.

U heeft een herroepingsrecht ten aanzien van zowel verkoopovereenkomsten als dienstenovereenkomsten. Van het herroepingsrecht mag niet ten nadele van de consument worden afgeweken.

 

Heeft u een vraag?

Wielermarkt.nl vindt het erg vervelend dat een product of dienst niet naar wens is. En wij proberen u hierbij zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u een andere vraag hebben over garantie of iets wat hier betrekking op heeft, dan kunt u het contactformulier invullen.

Wilt u liever direct contact? Belt u dan met 030 – 697 7710 of stuurt u een e-mail naar info@wielermarkt.nl en wij helpen u graag zo spoedig mogelijk verder.

Klachten

Heeft u een klacht?

Wielermarkt.nl  doet er alles aan om haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas maken ook wij fouten en kan het zijn dat u een klacht heeft. Dit kan om een door ons geleverd product gaat, of u bent niet tevreden over onze installatiewerkzaamheden.

Wielermarkt.nl probeert haar dienstverlening steeds te verbeteren, daarom is uw klacht, mening, op- of aanmerking erg belangrijk voor ons. Hieronder vindt u onze contactgegevens, ook kunt u het klachtenformulier invullen. De klantenservice van wielermarkt.nl neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Contactgegevens Klantenservice

Wielermarkt.nl Klantenservice
Postbus 952
3700 AZ Zeist

Telefoonnummer Klantenservice: 030 – 697 7710
E-mail: info@wielermarkt.nl

Onlinegeschillenbeslechting

Komt u er met Wielermarkt.nl niet uit? Dan verwijzen wij u graag door naar het ODR Platform. Hier kunt u een klacht over een online bestelling laten oplossen door een onafhankelijk geschillenorgaan.


ODR platform

Retouren

Problemen met een product?

Als een product aangeschaft bij wielermarkt.nl niet goed werkt, vinden wij dit erg vervelend. Wij hebben hiervoor een handig formulier, waarop u exact de problemen met het desbetreffende product kunt aangeven. Na het indienen van de retouraanvraag gaat onze klantenservice hier zo spoedig mogelijk mee aan de slag.

Retouraanvraag

Wilt u direct contact met onze klantenservice? Belt u dan met 030 – 697 7710 of stuurt u een e-mail naar info@wielermarkt.nl, wij helpen u dan graag met de retourzending of uw overige vragen.

Betaalmogelijkheden

Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden aan.

iDeal

Je kunt direct tijdens het bestelproces de betaling vertrouwd, veilig en gemakkelijk afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Je kunt gebruik maken van iDEAL zonder dat je je hiervoor moet aanmelden. Je betaling wordt direct door ons ontvangen en wij nemen je bestelling direct in behandeling.

Bancontact (voor Belgische klanten)

Je kunt direct tijdens het bestelproces de betaling vertrouwd, veilig en gemakkelijk afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Je kunt direct gebruik maken van Bancontact zonder dat je je hiervoor moet aanmelden. Je betaling wordt direct door ons ontvangen en wij nemen je bestelling direct in behandeling.

Giropay (voor Duitse klanten)

Je kunt direct tijdens het bestelproces de betaling vertrouwd, veilig en gemakkelijk afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Je kunt direct gebruik maken van Giropay zonder dat je je hiervoor moet aanmelden. Je betaling wordt direct door ons ontvangen en wij nemen je bestelling direct in behandeling.

 

Afterpay

Met AfterPay kun je jouw bestelling thuis op je gemak bekijken, proberen en ervaren. Blij met je bestelling? Top! Dan betaal je met één klik op de knop. 

 

 

Prijzen

De prijzen van al onze handelsartikelen zijn inclusief btw.